Zomeractiviteiten in de Bibliotheek

Kompas nieuws van 16-07-2024

Beste ouders van het Kompas,

Leuk om te weten, is dat ik ook samenwerk met de bibliotheek.

We hebben natuurlijk onze eigen peuter en kleuter bibliotheek in de school.

Deze start weer na de zomervakantie.

Na de zomervakantie krijgen we ook een leesconsulent vanuit de bibliotheek, ze heet Linda.

Zij gaat in onze peuter en kleutergroepen interactief voorlezen aan de kinderen.

De bibliotheek organiseert in de zomervakantie allerlei leuke activiteiten voor de kinderen die in Hoorn wonen. Het zijn vooral gratis activiteiten zodat iedereen kan deelnemen.

In de bijlage een flyer van alle leuke dingen die er te doen zijn.

Je kunt ook kijken op de website van de bibliotheek voor een overzicht van activiteiten.

Wist u dat kinderen gratis lid kunnen worden van de bibliotheek?

Is uw kind nog niet lid? Binnen 10 minuten is dit geregeld aan de balie van de bibliotheek.

Heel veel leesplezier in de zomervakantie. Het helpt uw kind echt om door te gaan met (voor)lezen.

Groetjes Paulien

Ouderbegeleider Samen van start

hoorn_logolang_cmyk.jpg.rendition.384.614 hoorn_logolang_cmyk.jpg.rendition.384.614