Klassenouders 2024/2025

Kompas nieuws van 16-09-2024

Beste ouders/verzorger.

Deze week vinden er weer oudergesprekken plaats op school. Bij de ingang van de klas hangt ook een poster met gezichten van de ouders die klassenouder zijn voor de groep waar uw kind in zit. Elke klas heeft klassenouders die ook in de ouderraad zitten. De ouderraad op school organiseert diverse activiteiten, zoals Sinterklaas, het kerstdiner, het paasontbijt, schoolreis, het verkeersexamen, afscheid groep 8, schoolfeesten en sportactiviteiten. Wilt u meer weten wat de ouderraad doet of wilt u een keer komen helpen bij één van de activiteiten, kunt u dat aangeven bij de leerkracht of bij de klassenouder van de groep waar uw kind inzit.

Als u vragen heeft, meer wilt weten over Het Kompas of op zoek bent naar een maatje om u wegwijs te maken in de school, kunt u ook contact opnemen met de klassenouders. Spreek ze aan of stuur een mail naar: orkompas2018@gmail.com

parentcouncil parentcouncil