Fusie voorbereiding Het Kompas / De Pontonnier

Kompas nieuws van 16-09-2024

Vorig jaar bent u allemaal op de hoogte gebracht via de nieuwsbrief en de ouderavond. Ook dit jaar willen we u regelmatig bijpraten betreffende de ontwikkelingen.

Dit jaar doen we de volgende activiteiten:

- Structureel werkoverleg van beide schoolleiders. Maandag, wisselend tussen beide

scholen.

- Werken aan gezamenlijke kwaliteitskaarten. Wat hebben we, wat kan uitgebreid en

aangepast. Dus we werken toe naar dezelfde onderwijsorganisatie.

- Gezamenlijke studiedagen.

- Gezamenlijk starten we met het uitproberen van een nieuwe methode voor

Wereldoriëntatie.

- Gezamenlijke teambuilding middag.

- Sportactiviteiten gezamenlijk, georganiseerd door de gymleerkrachten van beide

scholen.

- Beide MR-en gaan met elkaar in contact evenals de Ouderraad van Het Kompas en de Oudervereniging van De Pontonnier.

Daarnaast gaan we met iemand van een extern bureau kijken of we de goede stappen op het goede moment nemen.

Het kan zijn dat wij dit jaar ook een beroep gaan doen op u als ouder van één van de scholen om mee te gaan denken over de nieuwe school. Dit zal dan vorm gaan krijgen als een klankbordgroep.