Lichtjesavond (Sint Maarten) 7 november

Kompas nieuws van 21-10-2024

Beste ouder/verzorgers,

Volgende maand is het alweer Sint-Maarten.
Op school vieren wij dat op donderdag 7 november als Lichtjesavond.

De bedoeling van deze leuke middag is het volgende:

Voor de groepen 1/2 A,B,C en de groepen 3 en 4

De leerlingen verzamelen zich om 17.00 uur in hun eigen klas. De ouders wachten buiten op het schoolplein, waar een kraam met koffie, thee en koek staat.

De groepen 1/2 A,B,C en groep 3 en 4 komen om 17.15 uur naar buiten.
Met hun eigen gemaakte lampion zingen de groepen samen voor de ouders hun Sint-Maarten liedjes. Daarna krijgen de kinderen een snoepje van hun de leerkracht en mogen ze met hun lampion naar huis.

Voor de groepen 5,6,7 en 8

De leerlingen verzamelen zich om 17.45 uur in hun eigen klas. De ouders mogen buiten op het schoolplein wachten. Ook zij kunnen gebruik maken van koffie, thee en koek bij de kraam.

De groepen 5,6,7 en 8 komen om 18.00 uur naar buiten. Met hun eigen gemaakte lampion zingen de groepen samen voor de ouders hun Sint-Maarten liedjes. Daarna krijgen de kinderen een snoepje van de leerkracht en mogen ze met hun lampion naar huis.

Bij slecht weer is de planning hetzelfde en zal het zingen binnen op het leerplein plaatsvinden. Natuurlijk zal de koffie, thee en koek ook binnen zijn.

De warme groeten,

De Lichtjesavond commissie